fredag 10 juli 2009

Britta spjut

Igår ringde en "gammal" jobbarkompis som jobbar på Globen och frågade om jag ville gå på Britney Spears. Hon hade fått två biljetter, men skulle själv jobba på konserten. Okej, jag är inget fan, och jag skulle nog aldrig köpa en skiva....men hon är ju känd, har inte speciellt dåliga låtar och så var det ju GRATIS.
Och som fattig student som valt att vara ledig över sommaren utan inkomst så är det bara så roligt att få göra en sådan här grej. Jag lyckades övertala maken (som jag i smyg tycker nog det ska bli lite skoj, men det kan man ju inte säga högt:)).

Så då vet ni vad jag ska göra på tisdag kväll:)

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul, jag är inte heller något fan av henne men som du säger.. det är ju kul ändå och hon är känd. :)

    Angående din kommentar i min blogg: Jag håller verkligen med dig om att mår man bättre på insidan så försvinner nog mycket av de yttre tecknen som faktiskt kan vara övervikt. Jag är också en sån som äter när jag mår dåligt, är ledsen, ångest och allt vad det nu är... visste inte att man kunde vara bulimiker utan att spy dock?

    Absolut kan jag också förstå de som väljer att operera sig, jag har slungat iväg tanken otaliga gånger när jag har tappat all motivation och ork. När jag har sett hur fina de jag känner har blivit efter sina operationer. Men det är ju bara för stunden, för att man egentligen alltid letar efter en lättare väg. Men som du säger så hittar logiken sitt grepp tillslut och det jag har skrivit är min egentliga åsikt.


    Läste lite på din informationstext här om din blogg, vad jobbigt det måste vara att gå igenom det ni gör för att få en liten till. Många människor tar för givet att man kan skaffa barn bara sådär om man vill och det finns många som skulle göra allt för föräldraskapet men som inte kan. Jag hoppas verkligen att er önskan snart blir sann, hoppas hoppas hoppas. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kan väl heller inte påstå att ja är nåt superfan till henne...men som du säger så har hon ju gjort en o annan låt bra...

    O hon är ju inte superdålig o det är gratis så skulle ja oxå ha gått...

    Gratis är gott....:-)

    Hoppas att n får en trevlig kväll...du, din man o Brittan....

    Kram

    SvaraRadera