torsdag 2 juli 2009

Rätt härligt ändå...

Måste erkänna att jag börjar vänja mig med värmen, och tycker det är rätt behagligt. Trodde jag aldrig skulle komma ifrån min mun. Ikväll blev det även ett kvällsdopp i havet med man och dotter och en av våra familjegrannar. Hur skönt som helst!

Idag har det blivit lite målning och takläggning....visar bilder senare.
Skönt att bara få pula och inte tänka så mycket.....utan att allt flyter på. Mer av sådana sköna dagar tack:)




En film som är värd att se....lättsam och rolig!

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Jag såg din kommentar häromdagen men har inte ägnat mycket tid åt datorn, vilket kan vara skönt ibland.
    Idag var det den stora dagen och det blev ett +, kan knappt förstå det !
    Den där filmen är jätte rolig, men jag gillade 1:an bättre =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag somnade efter halva filmen. :-)

    SvaraRadera