onsdag 16 december 2009

Välkommen in till mig

TACK
För alla era peppande kommentarer om min viktnedgång....tyvärr har jag något dystert att meddela. Min PMS har slagit till och då är allt förstånd som bortblåst och jag verkligen avskyr det som pesten. Lika fort som de vettiga tankarna kommer in i huvudet, lika fort försvinner det.

Jag vet om min PMS, jag gör det bästa av situationen. Men den gynnar inte precis min viktnedgång, jag blir alltid deppig när den kommer, när jag är deppig vill jag alltid äta i överflöd. Eftersom jag vet att den alltid kommer, så får jag liksom lära mig leva med den och så får jag helt enkelt anstränga mig extra mycket när den inte är där för att kompensera viktnedgången.
Varför ska allt vara så enkelt och lätt för ?

Hade tänkt from måndag och 2 veckor framöver inte väga mig, njuta av god mat men i måtta och stå still i viktnedgången. Kanske jag tidigarelägger denna, för skuld är det sista jag behöver i denna tid. Att se ett + på vågen är inte det roligaste just nu.....eller så kanske det fungerar totalt tvärtom, att nu jä-lar ska jag inte gå upp ett gram till.......jag återkommer med rapport:).

Kort tagit utifrån vår altan in mot vårt kontor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar