tisdag 28 april 2009

Spraydag 4

När vi var på kliniken igår frågade de om jag sist, för 6 år sedan när vi genomgick IVF hade några biverkningar från nässprayen. Jag svarade....nej, jag mådde bra förutom lite humörsvängningar. Kanske inte skulle låtit så kaxig, för igår började jag känna av värmeböljorna som kommer och går, speciellt när jag ska sova. Trodde inte biverkningarna kom så tidigt.


Idag är det heldag med plugg, imorgon har jag psykologi tenta. Så jag måste fokusera. Efter tentan imorgon så ska jag komma igång med träningen igen. Jag har haft sådan otur, att jag blev sjuk i 4 veckor och efter det har jag haft två tuffa tentor som tagit all min tid och energi. Men på torsdag börjar ny kurs, och tentorna är avklarade. Då blir det både styrketräning, stavgång och sim......längtar jättemycket.


Utsikten från skruttans rum där vi bor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar