torsdag 7 maj 2009

Ångest, ångest, ångest

Igår var jag i plugget. Tog bussen kl. 5.44 utanför oss. Kom hem vid 17.00 tiden med världens migrän och maken var iväg och kom inte hem förrän vid sjutiden. Asjobbigt. Men jag måste somnat vid sextiden, medan skruttan gluttade på tv för att vakna imorse efter 14 tim sömn.

Har grym ångest, vi ska redovisa imorgon inför helklass.....och jag verkligen hatar det. På jobbet när jag hållit i informationen är det inga problem. Men här när jag vet att läraren vet mycket mer än mig blir det kaos. Usch, usch usch ,det är ju bara att sätta igång och träna.

Nu är jag inne på spraydag 13, och jag är ttrrrööööötttt och "låg". Inga svettningar eller direkt huvudvärk (förutom migränen igår). Imorgon börjar vi med sprutorna, enligt fert kliniken ska tröttheten gå över då. Så jag håller tummarna.


Vår katt har bäddat ner sig i vårt täcke....

3 kommentarer:

  1. Ja usch, jag fick också dundermigrän av sprayen. Som tur var slapp jag sprayen under min andra IVF pga att jag behöver racerdos av hormoner istället.

    Vilken härlig bild på söta katten:o)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas biverkningarna ger med sig direkt när du börjar med sprutorna, och att hela behandlingen lyckas den här gången!

    Tack så mycket för dina uppmuntrande kommentarer på min sida, det är mycket välkommet!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig bild !!!
    Ja, den här tiden under IVF måste man få prioritera sig själv, så det gör du helt rätt i =)
    Jag håller tummarna att din huvudvärk går över nu när du börjar med sprutorna !!
    Kram Jenny (invitrofertilisation.blogg.se

    SvaraRadera