tisdag 5 maj 2009

Spraydag 10 byts ut mot spraydag 11

Jag hade visst räknat fel på mina spraydagar, så istället för spraydag 10 så är vi idag på spraydag 11. Har typ sovit större delen av dagen.

Blev väckt av att fert kliniken ringde och vi gjord en planering att jag ska börja med sprutorna den 8 maj, redan nu på fredag. Ska bli skönt att bli av med denna enorma tröttheten.



Fortsatt planering:
8 maj börjar sprutorna
13 maj 1:a ultraljudet
16-18 maj 2:a ultraljudet
20 maj blir det troligen ägguttag




Vår skrutta tillsammans med sin kusin som är lika gamla.
Kortet är taget när vi fiska kräftor för 1.5 år sedan.

5 kommentarer:

  1. Är det okej att jag länkar till din sida från min?

    www.lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej Lila

    Skrev på min blogg att jag inte kom in via länken till din blogg. Men nu hittade jag hit igen ändå:o)

    Va spännande att få följa er till barn nummer två. Håller alla tummar jag har. Får jag länka till dig?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig anonym! Det är helt okej att du länkar till min sida, det är bara jätteroligt:)

    Kramis Lila

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Äntligen går det att kommentera, man ska inte ge upp i första hand =)
    Kram

    SvaraRadera