måndag 18 maj 2009

Imorgon -äggplock

Vad tomt det känns idag att varken spraya i näsan eller få sprutor.......känns skumt. Igår var det också sista akupunkturtillfället för mig. Hon skruvade nålarna lite extra....ajaj.....Men enligt henne ska jag inte längre ha någon lever stagnation.......så vi får se om det blir fler vändor IVF, då blir det nog fler akupunkturvändor.....allt för bättra på oddsen.

Så klockan åtta igårkväll togs ägglossningssprutan. Gick superduper. Så nu laddar jag inför morgondagen. Vi ska vara där kl. 8.15 så skruttan får långdag på dagis....redan 6.30 blir hon ditskickad, men grannarna kunde hämta henne lite tidigare.

Så knip nu alla tummar och tår att det fungerar med äggplocket och att ut ska det komma många fina stora ägg..:)


Världens sötaste hundras....bilden lånad från elinphoto.se som är en fantastisk fotograf.

2 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummarna för dig, ska även tänka på dig/er imorgon.
    Jag har inget problem med att komma ihåg, jag är en sån kontroll människa men man ska aldrig säga aldrig =)
    Det är JÄTTE skönt att äntligen vara igång.
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Du har mina tummar imorgon!

    SvaraRadera