tisdag 5 maj 2009

Spraydag 10

Är rätt trött och sliten idag. Ska plugga, men orkar inte. I eftermiddag ska vi till farmors lägenhet för att köra bort det sista. Sen hon kom in på ålderdomshem så har vi renoverat och sålt lägenheten. Nya ägarna kommer på måndag och då måste det sista vara gjort. Om jag själv hade valt, så hade jag aldrig stigit upp ur sängen idag.


Nu är jag inne på spraydag 10, jag kan få någon varmebölja om dagen men mer än så är det inte. Fick förklaringen när jag sist var på akupunkturen att har mycket kyla inom mig, så hon håller på att jobba bort den då det tydligen inte är något bra. Men jag är så totalt trött och nere, så det är grymt. Maken får alla vredesutbrott så det står härliga till.


Även ifall jag är bland dem mest spruträdda i världen så längtar jag faktiskt tillatt få dessa, så jag kan må bättre i själen.



Från förra påsken, på landstället.
Ska nog själv sätta på en brasa här hemma, för ute är regnar det och är kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar