onsdag 13 maj 2009

Sprutdag 6

I morse var vi på ultraljud på kliniken. Det är helt galet, jag bär på 29 ägg. 15 i den vänstra, och 14 i den högra. Läkaren sa att det fanns risk för överstimulering, så jag fick snällt ta ett blodprov och ett nytt ultraljud ska göras på fredag istället för på lördag.

Nu ska jag försöka smälta det chockartade resultatet. Okej, att jag har haft lite känningar i vänstra äggstocken. Men trodde aldrig att det var så många.


Under ultraljudsundersökningen upptäckte vi ett fredsmärke, se själva. Läkaren tyckte vi skulle spara bilden som ett minne:)


Ultraljudsbilden från idag, ser ni fredsmärket?

4 kommentarer:

  1. Holy moses, det var inget dåligt resultat, hihi.

    Jaaaa jag ser fredsmärket. Make love not war:o)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag ser märket =)
    Vilket bra besked, så glad för er skull.
    Kommer sluta blogga, läs i min blogg varför men jag hoppas att vi kan följas på annat sätt.
    Kram
    www.invitrofertilisation.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Jag kanske inte behöver sluta, skulle kunna sätta lösenord på den jag har, och bara ge ut till några få, väldigt några =)
    Mailar dig när jag ordnat detta.
    Kramar
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Självklart =)
    Ska klura lite i helgen, annars kanske det blir en sida på Familjeliv, för där kan man begränsa sina gäster, på något sätt ska jag lösa det !!!
    Kramar
    Jenny

    SvaraRadera