tisdag 23 juni 2009

Förkylning

På midsommarafton blev det den tradiotionella sillunchen hos svärföräldrarna tillsammans med svägerska och man samt gammeltanterna.

Det var planerad grillkväll med grannarna, men jag fick en sån enorm längtan till min syster coh föräldrar som befann sig på landstället ca 5 tim bilresa hemifrån oss. Så jag frågade maken om han inte var sugen på en liten tripp till landet.....*flirt, flirt*, egentligen var han väl inte det minsta sugen att tillbringa midsommarkvällen i bil. Men han såg väl min längtan så när vi var hemma packade vi väskan och styrde kosan neråt i landet.

På vägarna var det nog bara vi, så vi lyckades köra ner på 4 tim, så vid åttatiden på kvällen var vi framme, och eftersom min kära familj inte visste att vi var på väg till dem blev de smått överraskade.
I söndags kom vi hem och igår låg vi nerbäddade med feber, förkylning, halsont och hosta.....det vi inte visste var att de flesta på landet var / hade precis varit sjuka.

Vi åt god mat hela tiden, ena kvällen blev det grillad kyckling och lax.


Och mycket lat.....

1 kommentar:

  1. Gud va gott det lät med några dagar tillsammans med familjen! Det behöver man ibland.

    Kramar

    SvaraRadera