söndag 19 juli 2009

Bad och trubadur

De senaste två dagarna har bestått av bad och sol. Ena dagen enbart med familjen och den andra med en familj med tre buspojkar. Iförrgår blev det en spontangrillning med några gäng grannar, och till glädje tog J med sig gitarren så det blev även en trubadur.....asmysigt.
Har kollat in mitt schema till hösten, blir pendling till skolan med tre timmars enkel resa två dagar i veckan.....det blir tungt. Men har jag klarat det i ett år så borde jag klara en termin till. Jag måste se att det är en väldigt väldigt kort period i mitt liv. Får inte tänka negativt, utan se det positiva.

Idag har jag legat tillsängs hela dagen i yrsel och kräktes. Jättekonstigt, har haft så här två dagar tidigare i mitt 29 åriga liv men har ingen aning vad det beror på. Känns som hela världen ska trilla omkring.


J med sin fina sångröst och gitarr.


Mina två älsklingar.


Och "lilla" jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar