onsdag 8 juli 2009

Dagens outfit

Idag har det inte hänt något speciellt. Vaknade efter alltför få sömntimmar, har fått någon dum vana att gå lägga mig sent, för att vakna sent mer död än levande. Jag är en sådan människa som behöver minst 10 tim sömn per natt, annars fungerar jag inte.

Har varit iväg och pratat med min terapeut idag, är helt slut nu. Sitter i sängen och bloggar, ska väl försöka vila lite så jag är människa till kvällen. Maken och skruttan håller på att fixa med tacotallrik nere i köket, rester från igår när vi hade svärföräldrarna på middag.
Imorgon ska det bli ett riktigt sk-t väder med blåst och MYCKET regn...så man får väl planera för inomhusaktiviteter.

Nyinköpt klänning som användes för första gången idag...kände sig som ett sött litet blåbär:)

3 kommentarer:

  1. Sveriges sötaste lilla blåbär:-).
    Fin klänning.

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittade till min blogg.
    Vilken fin klänning!
    Kram
    Matilda K

    SvaraRadera