lördag 22 augusti 2009

Snart med I´pod??

Nyss hemkommen från staden vi bor i närheten av, lämnat av avlagda kläder på möbelförmedlingen och utrensade leksaker på leksaksförmedlingen. Skönt att få rensa ut. Appropå rensning så har vi gått igenom i stort sett hela huset för att få bort sådant som vi inte använder. Vi hade loppis i våras tillsammans med grannar.

Det som är kvar är att sätta in gamla foton som har legat sedan 5 år tillbaka. Och det är inte lite. Jag la upp alla foton på matrumsbordet i vardagsrummet för några dagar sen, och de ligger fortfarande kvar......Hela dagen igår gick åt att komma igång med dessa foton, men det hjälte inte. De ligger lika orörda kvar.

Så idag har jag bestämt mig för att lägga ner dem i en flyttkartong och ta dessa när det är dags, när orken finns. För jag känner att jag behöver inte ha energislukare nu när jag ska börja plugget.
Strax är det dax att åka iväg på kalas, efter det blir det nog MediaMarkt för att kanske inhandla en I´pod.


Förhoppningsvis kommer jag att äga en sådan till kvällen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar