fredag 21 augusti 2009

Funderar på

Systers yngsta sover middag i sin säng, var barnvakt åt han och storebror för en vecka sedan innan vi åkte iväg till Vimmerby.


TACK Jenny och Sara för era kommentarer. Jag funderar på, så jag inte gör något förhastat beslut. Den här bloggen är helt anonym för mina nära och kära. Det är ingen som vet att jag bloggar förutom min man. Det är väldigt skönt, men jag saknar även min gamla blogg där många i min omgivning följde mig. Det kändes också bra, så jag är i ett förvirrat tillstånd:)
Idag blev det hemalagade pannbiffar och premiär för säsongens brasa i kaminen....hur mysigt som helst. Känns väldigt husligt med alla dessa sysslor:)
På måndag kör plugget igång igen.....längtar, men är nervös. Förra terminen gick inte så bra då jag mådde piss. Jag känner mig bättre och starkare så jag intalar mig själv, varför ska det inte gå bra?!


1 kommentar:

  1. Hej!

    Det är samma sak med min blogg...ingen annan vet om det förutom Henrik...

    Men ja vill ha det så...för ja vill kunna skriva om allt o alla utan att det kanske sårar nån eller...det är ju tack vare bloggen som ja vågar "öppna mig"

    Där får ja skriva av mig...skriva om det som jobbigt..det som händer o sker i mitt liv...utan att få en massa frågor osv....

    Att vara anonym..för mig är det en befrielse...ja vågar skriva om det som ja inte skulle våga prata om med mina nära o kära..

    Så bloggen har hjälpt mig igenom många svåra stunder...

    Ha en bra dag....

    SvaraRadera