lördag 26 september 2009

Ångest....

Nu önskar jag att jag hade frysen full av dessa, så jag kan få pula i mig, progga mig full av dessa. För det blir så när jag mår piss, när jag är "där nere" vill jag bara äta, äta mig ur skiten. Inte så bra, inte så hälsosamt.


Ska iväg idag, på ett kalas. Har ångest, grym ångest. En nyhet ska fram, ska förmedlas till stolta blivande farmor och farfar. Jag är väldigt glad för dem, det är jag. Men jag är inte glad över den reaktion som kan bli......att folk tycker synd om oss (läs mig) för att vi har svårt att få barn, att vi inte kan få barn när vi vill. Tur att det är ett litet, väldigt litet kalas.
Men jag överlever det, det gör jag, jag är helt säker på. Men det är inte trevligt, absolut inte.
Hoppas ni får en trevligare kväll än vad jag kommer att få......

3 kommentarer:

  1. Det låter inte roligt, hoppas att kalas kommer att gå bra i alla fall!

    Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart mår bättre....

    Inte kul att må dåligt....roligare än så kan man ha men ja förstår ändå till en viss del din nedstämdhet....

    Massor med varma kramar till dig...

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra och att du mår bättre.

    Jag har bullar i frysen, skulle gärna bjuda dig på en eller två (man får inte överdosera)

    Många kramar!!!

    SvaraRadera