torsdag 3 september 2009

Efterdyningar

Skruttans nallebjörn från hennes rum. Påminner mig om att jag skulle behöva en egen att krama om och få värme ifrån. Kanske får jag låna den, ska nog smyga in i hennes rum och låna den över natten.

Är lite bättre idag, men är helt slut i kroppen efter gårdagen. Har sovit 3 tim idag på dagen. Jag försöker plugga men det går inte in mycket. Tror det även beror på allt som ska handlas och bakas imorgon inför kalaset på lördag. Tur är väl att syster överger sin familj där hemma för att komma och hjälpa mig. Maken har lovat att baka dubbla satser bullar och städa här hemma. Så det får gå....kan liksom inte göra så mycket annat.
Men jag är LIVRÄDD att allt gråll ska komma tillbaka, nu när allt gick så bra med livet och skolan. Försöker tänka positiva och bra tankar....för jag tror på tankens makt och kraft. Men det är inte så lätt, det sitter djupt i en....
TACK snälla Ellen och Jenny för era kommentarer.....orkar inte komma och besöka er och er andra just nu.... jag kommer när jag är starkare.

2 kommentarer:

  1. Skickar många kramar till dig!

    Grattis på 30 års dagen i förskott också!!!

    SvaraRadera
  2. Förstår absolut att du inte orkar besöka andras bloggar nu.

    Ta hand om dig och hoppas du får en fin födelsedagshelg.

    Kramar!

    SvaraRadera