onsdag 2 september 2009

Deppigt.....

Lite mysbelsyning nu när hösten närmar sig.

Är låg, hur låg som helst. Jag har mått asbra i några veckor nu. Började med ångest i morse, bara pang på, utan någon helst varning. Har försökt pluggat, men inte effektiv.....avbröt för att vila. Hämta skruttan, och sen kom allt över mig. Vill bara sk-ta i allt, känner att jag inte fixar det här.

Fyller 30 år i helgen....och ska ha stort kalas. Hoppas att jag hinner att bli stabil innan dess, just nu tar jag timme för timme, och så får det bli.

Sorry för ett"lågt" inlägg....

2 kommentarer:

  1. Ja hoppas att du mår bättre idag...

    Inte kul att känna att allt är bara skit o elände...har själv känt så...allt hur man än gör så blir det bara skit...

    Men som sagt...man får ta en dag i taget... timme för timme...

    Kan väl passa på o önska grattis på födelsedagen...hoppas att du får en bra helg o att du mår bättre...

    Kramar...

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig jättegrattis på födelsedagen i förskott!!!

    Svackorna kommer ibland när man minst anar det. Förstår att det känns jobbigt. Hoppas att din fest på lördag kan få det att kännas bättre.

    Stor kram!!!

    SvaraRadera