fredag 11 september 2009

En av presenterna

En av alla tusen presenter jag fick....

Av min man i 30 års present fick jag en I`pod samt presentkort på guldaffären i stan där vi bor. I`poden har redan använts i 2 veckor. Så nu blir det en tripp till guldaffären för att se ut den vackraste ring jag någonsin skådat:)

Förkylningen har tagit både mig och skruttan i besittning. Det är inget roligt, det är väl bara nedräkning innan maken åker på det.
Egentligen skulle det vara plugg för hela slanten i dag, men jag har verkligen inte orkat. Mitt mål idag var att få min och skruttans dag dräglig. Som tur är stannade maken hemma istället för att åka iväg på jobbfest. Det uppskattas oerhört mycket!

Oh, vet ni vad som hände oss igårkväll. Vår digitalbox gick sönder. Så nu har vi bestämt oss för att säga upp Canal Digital och köra hela rejset med Telia....vi sparar typ 500 kr i månaden om vi gör det....så vad väntar vi på:)

Jo, som ni säkert märker så har jag ändrat namn på bloggen (ej adressen) och ändrat lite med "loggan". Jag känner mer att "Mitt liv i min vardag" fungerar bättre, i allafall för tillfället. Och det är väl just för att det är vad jag lever efter. Målet till ett lyckligt och harmoniskt liv utan sikte på syskon och hela tiden strävan av vad jag inte har. Utan fokuserar nu istället som jag lärt mig en tid tillbaka på det jag har och verkligen uppskatta det rakt in i själen. Och det fungerar, det fungerar så inihelvete bra och jag blir så varm av att bara tänka på det.

Nu ska jag gå och smörja maken, så det blir åka av:).....japp där kom lite snusk in också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar