lördag 12 september 2009

Plugg, plugg....nämnde jag plugg?!

Vill aldrig att våra påsar med kantareller i frysen ska ta slut....

Så ser min lördag ut, och troligen en del av söndagen. Pluggar Sutherlands och Hirschis teori på Kriminologin. Jag är sjuk i forma av halsont, förkylning och hosta. Sitter i vardagsrummet där ljuset är bäst då vi har 17 fönster här, katten ligger på datorfodralet och spinner. Skruttan ligger lika sjuk hon i soffan bakom mig och kollar på DVD filmer. Maken står visslandes i köket och lagar grytor / wook. Så nu lär vi ha matlådor i 2 veckor.

DVD filmer är nog skruttan inte ensam om att få titta på de närmaste månaderna, vår Digital Box gick sönder i torsdags.....och vi ska byta från Canal Digital till Telia, så vi är inte så sugna på att förlänga vårt abonemang ytterligare 18 månader.



Nä, dags att återgå till studierna......medans inläggen på facebook haglar in om att det är fest och utgång mot kvällskvisten....Men inget går emot tacomys med hyrfilm (för jag nämnde det där med boxen va:(......

1 kommentar:

  1. Jobbigt att vara sjuk. Vad fin din sida har blivit, har ändrat namn på min blogg där jag länkar till din :-)

    Ha en bra lördagskväll!

    SvaraRadera