lördag 17 oktober 2009

Badkalas ikväll

När jag fyllde år tidigare fick jag och min syster som fyller några dagar innan mig en present av mamma och pappa. En helkväll med middag och musikalen Buddy Holly med Brolle.
Till middag blev det kycklingfilè på Sonias Grek i Sthlm och sedan musikalen. Kvällen avslutades med övernattning på Scandic Malmen.
Längtade till frukosten, inget går upp mot hotellfrukostar. Men jag mådde bara illa, så jag satt där och petade. Älskar att må illa, för det stärker min tro om att det kanske kommer att gå bra.
Försöker vila upp mig till ikväll då skruttan ska ha sitt försenade badkalas.

Skruttan på babysim för några år sen.

2 kommentarer:

  1. Det låter som ni hade en riktig mysdag. Vad tyckte du om Buddy Holly? Jag vill också se den, pratade med Brolles pappa i augusti och då sa han att de skulle sätta upp Buddy Holly några föreställningar i Boden så jag hoppas att det stämmer!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill också veta vad du tyckte om musikalen! =)

    Låter ju bra med illamående. Tyder ju på att pyret mår bra!

    Kramar

    SvaraRadera