tisdag 20 oktober 2009

Snart UL

Har inte sovit en blund inatt, mår illa så jag vill bara vändas ut och in på mig själv. Är sk-t nervös. Om 1 tim får jag se om det finns något hjärta som pickar eller inte.......vill få det här gjort.
Dags att gå och väcka man och dotter för lämning på jobb och dagis innan MVC besöket.

Jag var så fräck att jag härmade rara Sofie på bloggen http://eninreresagenomivf.blogspot.com/. Hon liksom jag (nu) har köpt denna jacka på Rusta, 400 kr. Köpte två storlekar för stor, så jag badar i den. Men det är ju SÅ skönt. Jag ser verkligen ut som en jätte i den. Men jag tycker den är HELT OK för dem pengarna.

Jag var runt och kollade i några affärer, efter jag köpte jackan. Och jag kom fram till att det här var den bästa jackan för dessa pengar.


2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande. Blir alldeles pirrig jag med.. :)

    Håller såklart tummarna och väntar spänt på en uppdatering!

    Kram

    SvaraRadera