onsdag 28 oktober 2009

Vecka 7+2

Usch så tiden går sakta ibland. Om två timmar så får jag reda på om jag blev godkänd på tentan jag skrev för några veckor sedan.....vill veta NU.


Idag har det varit lite som en mini jul för mig. Har blivit av ett litet fan av tradera, och blir salig varje gång jag vinner en auktion. Så i morse hämtade jag ett paket, även ifall jag visste vad som var i det så är det ändå spännande. Vilken färg är det egentligen på tröjan, passar den mig, är det rätt storlek etc.


Imorgon bär det av till Klinisk genetik för konsultation....och när det gäller detta har verkligen tiden sprungit fram.


Fick en fråga från en "bloggvän" om hur jag mår nu. Så jag tänkte att jag kunde ju skriva det för er andra också. Illamåendet håller i sig med kräkningar emellanåt, yrsel och huvudvärk kommer till och från. Kissar var 3-4 timme, även på natten. Går och lägger mig med skruttan vid 19 tiden varje kväll pga tröttheten. Brösten ömmar rejält igen......Så vad kan jag säga, livet leker:)


Mammakoftan jag vann på tradera för ynka 36:-.
Passade perfekt, lite stor kanske men en ev. mage kan växa sig STOR i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar