onsdag 28 oktober 2009

YES

Blev godkänd på tentan, jag som är ett litet kontrollfreak räknade ut hur många som blev underkända. Av 143 elever blev 32 % underkända, ganska mycket tycker jag.....Men det gäller ju inte mig just nu och jag är glad.

Oh, vad jag är hungrig. Jämt hela tiden. Tänker mat, drömmer mat. Efter frukost vid 8.00, blev det en tidig lunch ca 10.00 med Chili con carne, och nu får det bli en andra lunch vid 13 tiden som nog får bestå av 1 00 0000 mackor... för jag har ingen annan mat färdig.

Men tur är väl det att det är mat och inte godis jag är sugen på:)

Älskar mat just nu!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till avklarad och godkänd tenta! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jätteskönt ju! =)
    Nu får du ta och slappna av resten av dagen.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till en avklarad tenta!

    SvaraRadera