torsdag 29 oktober 2009

Vecka 7+3

Till er som undrar varför inläggen kommer så tidigt på morgonen, när man som studenterska oftast kan ha lite sovmorgon. Jag har haft en taktik, jag vaknar rätt tidigt och mår inte illa. Kan sitta helt själv utan illamående innan man och dotter vaknar. Jag sitter på mitt favvoställe = framför datorn och oftast blir det då ett inlägg.

Men börjar upptäcka idag att det verkar inte som jag kanske kan sitta här helt fri från illamåendet då det börjar smyga sig på redan när jag gått upp från sängen.....*attans*.

FAST jag börjar få rutin på nätterna nu. Går och lägger mig ca 19. Sover till ca 22, går upp och kissar (nästan sovandes), går upp igen ca 01 och då brukar jag ibland få sällskap av maken som går och lägger sig. Sen får jag sova fram till småtimmarna 4-5. Sen är det dags att gå upp. Mellan gångerna så har jag lärt mig att somna om fort, ligger inte och vänder och vrider mig som jag gjorde tidigare. Men jag måste då sett till att anpassa mina tuttar så dem inte hamnat i någon "konstig ställning", eftersom dem ömmar så fort någon tittar på dem.

Om 3.5 tim sitter vi på Karolinska sjukhuset för genetisk rådgivning. Sen hoppas jag att maken vill luncha med mig på något mysigt ställe.


Tänkte idag visa er vart jag befinner mig på dagarna, pjukandes....
Fräscht va?

1 kommentar:

  1. Hoppas att allt går bra idag för er, tänker på dig!

    Kram

    SvaraRadera