lördag 31 oktober 2009

Vecka 7+5

Jag blir riktigt förbannad på vissa saker, och då menar jag verkligen RIKTIGT förbannad. Vissa saker ska bara fungera, som bilen, datan och alla tekniska saker i hemmet. Men även bloggen min. I morse gick jag in, och jag kommer inte åt den.....länken avbryten står det. Blir man inte frustrerad. Så nu efter 1 tim lyckas jag tydligen, fråga mig inte hur. Blir tokig på sådant här....

Nu till något roligare. I går var jag och mellansyrran på lunch och bio. Det blev Pizza Hut och "Flicken som lekte med elden". Det var jättebra tycker jag, har inte läst böckerna och har inte varit så intresserad av dessa filmer. Men efter jag såg 1:an så ville jag se dem andra också.


Sen i förrgår har min mage på kvällarna varit en uppblåst stenhård basketboll. Det går liksom inte spänna in den. Jag kan ha en teori. Sedan jag blev gravid med vår dotter för 5 år sen så har jag gått upp 13 kg, och att den då fortare ser uppsvullen ut. Men samtidigt kan jag inte förstå eftersom jag bara befinner mig i vecka 7+5.

Tänk, på måndag går vi in i vecka 8. Det är häftigt.

Ja, just det jag skulle ju leverera hur det ser ut med statistiken gällande vår translokation, men jag återkommer med det.

Flickan som lekte med elden.

1 kommentar:

  1. Men vad är det jag läser, att du är gravid :) Ett stort grattis till dig !!!!!
    Kramar
    Jenny

    SvaraRadera