söndag 1 november 2009

Vecka 7+6

Jag är förstummad, har fått en kommentar från en Jenny. Tror sig veta vem det är men är inte helt säker. Om det nu är den som jag tror så är du varmt välkommen till min blogg:) Jag har bara en önskan, och det är att du inte ger vidare min bloggadress, vill försöka vara anonym så länge som möjligt utifrån det "stadium" vi befinner oss. Hoppas du förstår.

Igår var det "Bus eller godis" i området, gänget bestod av 4 vuxna, 1 hund och 5-6 barn. Det var svart skrämsel klädsel och "väskorna" blev fulla med allt möjligt. Hunden som var med var Ö, som vi var hundvakt åt. En urmysig hund.

Vår övernattningsgäst.

2 kommentarer:

  1. Det kom aldrig några barn och knackade på igår. Kanske inte lika mycket sånt när man bor i lägenhet. Men snart flyttar vi till hus och då hoppas jag att det blir lite påknackningar nästa år =)

    Söt vovve! :)

    SvaraRadera
  2. Här kom det inte heller några barn och knackade på, vilket var riktigt tråkigt. Det blir väl så när grannarnas barn är för små än så länge för bus eller godis :-)

    SvaraRadera