fredag 27 november 2009

Skruttans namnsdag

Idag har min skrutta namnsdag i "andra namn". Det firades med nagelack på de små söta naglarna i morse och klänning till dagis. Önskemål fanns om resturangbesök, så nu har jag även bokat in grannarna med deras två barn till skruttans favorit "resturang" som består av en "finare" pizzeria.

Idag bokade jag biljetter i julklapp till min älskade mellansyster. Min planering är att vi i januari ska gå och se "Bruden som visste för lite" med bl.a. Pernilla Wahlgren.


Jag, min syster tillsammans med sin äldsta son i Åre 2007.

1 kommentar:

  1. Hoppas att hon vart glad över att få gå på resturang...ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli glada....

    Hoppas du/ni oxå får en bra helg...ska oxå pynta lite så som att få upp en gran utanför o lite andra ljus som ska lysa upp runt vår stuga..

    Imorgon kväll så ska vi på 30-års kalas men det blir lugnt för en annan...man har ju en liten o tänka på o Henrik jobbar så man kan ju inte ligga o vara dålig dagen efter..

    Ha det o lycka till med kilona....

    Kram o natti, natti....

    SvaraRadera