tisdag 1 december 2009

Det svänger här!

Ena dagen handlar livet om sekundär barnlöshet, graviditet, missfall och IVF för att i nästa sekund handla om motivation, viktnedgång och målgång. Det är så förundransvärt hur livet kan vända.

Och det är ju så att när livet förändras för en själv så förändras även innehållet i bloggen, eftersom den följer en tätt i hälarna. Så jag hoppas mina kära IVF och föda barn/nyblivna föräldra bloggar ändå vill stanna kvar, för jag är ju fortfarande jag:).

Det är ju inte direkt så att jag lämnat behandlingar och så bakom mig. Dem finns där och ploppar upp då och då och gör en påmind, kanske inte dagligen men inte långt ifrån. För dem finns ju där, de 3 IVF försöken som ligger väntar på oss, tills vi är redo.


Visar lite bilder från idag på eftermiddagen när vi kom hem.


2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är roligt när bloggarna svänger, min som från början var tänkt som en ivf blogg handlar inte om det nu heller, för vi har ju en pause.
    Men jag tror att det blir så för de flesta som bloggar att det kommer olika saker i bloggen.

    Jag kommer självklart att fortsätta läsa din blogg!

    SvaraRadera
  2. Så klart att ja vill fortsätta att läsa om dig o din familj...

    O som du säger så svänger det i livet...från det ena till det andra men gjorde det inte det så vad skulle man då skriva om, om livet (dagen) så lika ut dag för dag....

    Min kamp om att få ett till barn är nu över...i alla fall för denna gången...vet inte om ja vill ha fler barn med det blir en senare fråga men ja hoppas ändå att folk vill läsa min blogg...

    Speciellt de man har fått kontakt med...de som har blivit ens sk "bloggvänner"..de vill ja ha kvar...för de har gett mig så mycket när ja har mått dåligt..pappat mig...fått mig att kämpa på...

    Även om man inte känner varandra så känner man en oerhört stort stöd....

    Så mig kommer du inte bli av med i första taget..:-)

    Kramar

    SvaraRadera