torsdag 3 december 2009

Efterlysning!!

Jag letar överallt efter denna fina adventljusstake, skulle så gärna vilja ha två stycken. Den kommer från Startrading och heter Nusnäs ljusstake, 4 ljus vit.

Snälla, om det är någon som vet var man kan hitta denna så skulle jag verkligen bli överlycklig!


www.startrading.se

UPPDATERING: Ringde runt till halva Sverige idag, efter mycket om och men fick jag tag på en affär några mil ifrån där vi bor. De i sin tur lyckades få fatt på två stycken i Eskilstuna som dem skulle få sig skickade till sig.

Sedan ikväll när jag och skruttan var på Plantagen, så stod det tre stycken där på en hylla.....jag bokstavligen sprang fram till dem och ryckte åt mig två utan att tänka. Har dåligt samvete för den snälla killen som fixat och trixat åt mig i den andra affären tidigare idag. Om det inte hade varit för att det tar 1 tim dit och 1 tim hem i bilväg så hade jag skitit att handla dem på plantagen ikväll och handlat dem hos den där snälla killen.

Får kontakta dem imorgon och förklara läget, det är inte värre än så.

Minnas mamma: visst är dem snygga....vill även ha dem med levande ljusen men börjar med ellsjustaken.

Johanna: de ska tydligen inte vara samma sort på Clas Ohlson....., tydligen inte lika "bra"/"snygga". Men jag kan egentligen inte säga så mycket om det för jag har inte tittat efter själv.

4 kommentarer:

  1. vad roligt att du hittat till min blogg och att du tycker om den! jag är rätt lång, så jag tycker faktiskt inte heller att jag ser ut att väga det jag gör, men det gör jag och bort ska kilona! :)

    ursäkta uttrycket men vilka jävla år du har fått gå igenom! jäkligt starkt jobbat av dig/er. Håller mina tummar för dig nu med viktnedgången! :)

    SvaraRadera
  2. Clas ohlsson har förresten liknande ljusstakar! http://clasohlson.se :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vet du, jag ääälskar de där ljusstakarna. Men har ännu inte köpt nån då J inte alls tycker de är fina. =/ Men jag funderar på att åka ut till Nusnäs (1,5 mil härifrån) och köpa en där... Den med stearinljus. Här finns den... http://www.grannas.com/mainframe.php?webstore=showArticle&aId=325&table=PRODUKT

    Kram!

    SvaraRadera
  4. hehe nä jag vet men dem såg nääästan likadana ut så tänkte om du inte hittade den du ville ha så fanns det ju liknande på classes :P

    SvaraRadera