onsdag 2 december 2009

Julmaten då?

Har börjat tänka på all julmat som man kommer att få sig serverat. Hur ska jag göra, jag som vill gå ner i vikt. Har inte riktigt kommit fram till ett beslut ännu....tror jag.

Men det lutar åt att det kommer att bli så att innan jul och mellandagarna så äter jag "bra" mat, vilket innebär att mängden ska vara så pass liten att jag går ner i vikt. Dagar som fredag då vi är bjudna på ett gigantiskt julbord, julafton och nyårsafton får bli ett undantag av att bara njuta av maten och bara infinna mig i atmosfären av jul.

Bilderna visar hur vår skrutta engagerar sig i julen iform av chokladkalender
och bakning av pepparkakor.


1 kommentar:

  1. Ja, usch för migrän säger jag bara. Blev heltissjukskriven januari 08... och är det än. Dock är det bra mkt bättre nu än innan graviditeten. Då hade jag fem smärtfria dagar per månad. Det är jobbigt att tänka tillbaka på den tiden.

    Julmat är gott och du gör rätt i att unna dig!

    Kram.

    SvaraRadera