onsdag 23 december 2009

Mensvärk och födelsedag

Det var många år sedan jag har haft denna mensvärk, kan knapps stå upprätt. Innan förlossningen för 5 år sen led jag av liknande smärta varje månad. Skillnad då till nu var att jag hade receptbelagd medicin för mensvärken...så nu går Ipren duga.

Men idag har jag ifallfall sluppit migränen....."peppar, peppar, ta i trä".

Min älskade pappa fyller år idag, så födelsedags middag står på agendan idag. Och äntligen får jag träffa mina syskonbarn, längtar! Det är den 23:e, har inte hunnit reflektera över att det är julafton ännu....jag får bearbeta det under dagen så löser dig sig nog.


Var i morse ute och tog lite kort på tomten. Tur är väl att man kan ta på sig
sina riktiga skoterkängor.

1 kommentar:

  1. Jobbigt med mensvärk. Jag har också fått mer mensvärk efter mina mf, det har nog säkert nåt med det att göra.

    Önskar er en riktigt God jul!

    SvaraRadera