lördag 5 december 2009

Mitt extrajobb

Tänkte avslöja vart jag befinner mig när jag extrajobbar. Tjejen som driver butiken har även internetshop, kika gärna in här http://www.alsklingochjag.se/ för att se utbudet som även finns i den charmerande butiken.

Jag är en periodare när det gäller att fixa och dona hemma. Nu har det varit rätt dött på den fronten pga diverse orsaker som missfallet och varit allmänt sliten psykiskt. Men nu börjar lusten komma tillbaka och jag älskar det. Jag letar gärna saker på loppisar och gör om, letar gärna även på blocket.


Stolarna på de två översta korten har vi i köket tillsamman med vår kökssoffa. Stolarna kommer från en lokal loppis. Möbelsättet på kortet länst ned har vi i vår matsal, stolarna har vi fått från min farmor och makens mormor som var av samma sort, alla fick vit färg på sig och ny klädsel. Bordet kommer från blocket.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig butik du jobbar i. Hittade många fina saker där :-)

    SvaraRadera
  2. Så fina saker det fanns i butiken där! Jag får kika in nästa gång jag är i Sthlm o hälsar på syrran ute på Muskö. Det är inte så långt därifrån till Nynäs :)

    SvaraRadera