fredag 18 december 2009


Utanför vår dörr en tidig morgon.

Har haft lite ångest senaste tiden, idag fick jag förklaringen. Min puls ligger runt 90 och en normal vilopuls bör ligga rung 60 enligt läkaren. Av hög puls kan man känna bl.a. ångestsymtom, hjärtklappning.

Det stämmer in på mig, men jag sa "att allt kändes som vanligt".......och det bara slant ur mig. Kanske vill jag äta dessa tabletter så pass mycket för att dem hjälper och att jag tycker det är värt det .
Väl hemma så fick jag en funderare -men tänk om det är farligt. Bestämde mig för att så länge det känns att det under kontroll så fortsätter jag med mina älskade reductil.
Min vision är att sedan börja på viktväktarna. Tycker dem är kanon och har saknat gemenskapen. Men ska som fattig studerande skrapa ihop lite mer pengar bara:).

2 kommentarer:

  1. det är SÅ gott :D:D
    gott mellis :D ha det fint

    kram jenny :D

    SvaraRadera
  2. Vilken adoptionsorganisation har ni ställt er i kö hos och varför just den organisationen? Har ni funderat på vilket land ni eventuellt ska adoptera ifrån?

    SvaraRadera