torsdag 14 januari 2010

Är helt slut

Inskrivningen igår på viktväktarna alias VV gick superbra. Vägde in mig på 95,2kg, tycker det inte är så himla illa med tanke på att jag tidigare vägde 94,0kg. Jag brukar väga mig på morgonen, efter ett kissbesök och dessutom iförd endast trosor.....nu var det både kläder, vätska och en hambugare som låg och skvalpa i magen.
Första delmålet är 5 kg på 4 veckor.

Går nu vidare i vårt källarplan i förra huset och visar delar från skruttans rum.




Nu är äntligen tentan klar, har nyligen mailat iväg den. Tur att jag fick dispans att maila och inte lämna in den personligen då jag har så pass lång resväg.....blev väldigt lättad för det.

2 kommentarer:

  1. Grattis till inskrivningen! Jag ska heja på dig! =)

    Jättesöt kruka du har tagit foto på. Det här med detaljbilder är inte så dumt :) Det ska jag nog också prova på.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Grattis till inskrivningen och en inlämnad tenta!

    SvaraRadera