fredag 15 januari 2010

Min lediga dag

Min lediga dag har bara sprunigt iväg.
Men vi har väl ändå hunnit en hel del, in till stan en snabbis, hem & sov 1.5 tim, veckoplanera mat och inköp till nästa vecka, hämta skruttan på dagis, lämna tillbaka alla kursböcker på bibblan, storhandla för hela nästa vecka, hem och laga mat, maken la skruttan medan jag bekantade mig med min profil på viktväktarnas intranät.

Vill bara förvarna att en El Maco "kostar" 20 propoints (vilket jag åt), jag har en dagsransom med 34 propoints. Som tur var hade jag ätit en snål frukost, och middagen bestod av potatis i ugn, kyckling och kryddsås alà 6,5 propoints. Jag fullkomligt älskar att vara i matchen igen:):)

Jag har 14 bonuspoints idag, så undra om jag ska klämma i mig lite Gino......



Går vidare till att visa lite bilder på köket i vårt förra hus. Första kortet togs innan vi flyttade in, sedan har vi gjort om allt från golv, tak och vitvaror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar