måndag 18 januari 2010

Start på vårterminen

Idag börjar vårterminen på högskolan där jag går.
Känns bra med nya friska tag. När schemat hamnade i handen undrade jag vad jag håller på med, de 5 kommande veckorna blir mer än intensiva. Får helt enkelt jobba mer på att ta en dag i taget och leva i nuet, för dagen.


Då kanske jag inte ska börja vårterminen med att önska att våren är på gång, så jag tar tillbaka det och njuter av de snöflingor som faller utanför.

Till våren hör dessa underbara blomster till, plockade förra året....eller var det året därpå?!


Dagens mat:
1 tallrik Onaka fil, special K samt frysta jordgubbar, vatten + vitaminer, 4pp.
1 äpple, 0pp
1 port. Viktväktarnas egna matlåda (Pasta bolognese) + vatten, 6pp
1 banan
2 kokta korvar, 1 korbröd, ketchup, torkad lök + 1 glas pepsi max 8pp.

Kvar att äta: 11.5 pp.

3 kommentarer:

  1. Du har ju fått äta mycket och ändå har du många pp kvar.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått en bra start på vårterminen.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fina blommor, nu börjar man ju längta till våren och solen!

    Hoppas verkligen du lyckas med ditt mål på -32 kg, det är väldigt mycket men det är klart du grejar det!

    Kram

    SvaraRadera