tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Kanske blir det barnsim på söndagar och familjegympa på lördagar -så nu är vi familjen aktiva.
Imorgon är det vägning på VV......jag undrar verkligen hur det kommer att gå utifrån allt jag är rekommenderad att äta. Jag har vägt och mätt all min mat och hållt mig inom ramen. Så det ska verkligen bli spännande och se om det fungerar eller inte.


Skruttan började på babysim vid 3 månaders ålder.....och älskar det nu lika mycket som förr, fast det går kanske inte att utläsa det av hennes min på kortet:)

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till imorgon, tror det kommer gå kanonfint!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Efter att ha sett bilden på din skrutta när hon är på babysim, anmälde jag Elvin. Vi ska börja nu på söndag:o)

    Tack för kicken i baken, hihi.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att det går bra idag för dig på vv. Håller tummarna!

    SvaraRadera