tisdag 26 januari 2010

Tisdag kväll

Upp till en vrålande klockradio, på med kläder, väcka man och dotter, i med frukost, tandborstning och make up. Familjen springer till bilen, tokskrapar rutor, iväg på de hala vägarna, maken kvar i bilen med motorn igång och jag springer in med skruttan på dagis, iväg till pendeltåget och hoppas att maken och dottern får en bra dag. Sitta 1.5 tim i komunala färdmedel, föreläsning 2-3 tim och ibland lite efterplugg med gruppen, rusa till tåget, bli hämtad av maken och skruttan, hem, laga middag, badning och nattning, sammanfattar dagen, förbereder för morgondagen.
Så tråkiga är mina dagar just nu....men det blir bättre.

Istappar som jag lyckades fånga på bild i julas....

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!

    Det väntar för övrigt en liten award till dig inne hos mig. ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder, du ger mig insperation att fota mer!

    SvaraRadera
  3. Du har fått en award från mig med: http://lillaunderbarn.blogg.se/2010/january/awards.html

    SvaraRadera
  4. Här gäller det att hänga med i svängarna:o) Dagarna kan ju bli lite monotona ett tag, men desto roligare sen när de är över:o)

    Suuuperfina bilder!!!!

    Kram!

    SvaraRadera