onsdag 27 januari 2010

Onsdag -vägning

I dag blev det -0.6kg på vågen. Är nöjd!

Nu ska jag skriva i allt vad jag ätit i min checkkalender, plocka ihop något propointsvänligt att äta, slå mig ner i soffan och kolla på mitt favvoprogram "Landet brunsås" med Erik Haag, Lotta Lundgren och Henrik Schyffert. Erik Haags mamma var min lärarinna i 3 år och jag har umgåtts med hans lillebrorsa........så det är ju nästan så man känner Erik -not......kanske man får säga att man känner en kändis......eller kanske inte?!


Vår skrutta förra året när vi åkte runt i Sverige...
















5 kommentarer:

  1. Du har fått en award i min blogg. :)

    Vilken söt liten skrutta ni har och grattis till minuset. :)

    SvaraRadera
  2. Var härligt att äntligen få läsa om ett positivt minus! :-) Grattis!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Bra kämpat även denna vecka!

    SvaraRadera
  4. HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!!! :D:D kanon bra minus :D

    SvaraRadera