torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Älskar dessa middagar hos mor & far, grillning, syster + sambo, systerbarn, bus, bad, god mat och bara allmänt trevligt.
Visar lite kort hemifrån mor & far från förra årets grillningar.

Vägde -1.3 kg på viktväktarnas våg igår. Känns otroligt bra med tanke på att fröken röd även kom på besök denna dag. Idag har jag en såndär lyxdag, har lovat mig själv att inte öppna skolböckerna och bara göra saker för mig själv.

Uppdatering: Min gyndoktor B ringde nyligen, ville höra hur det gått för oss efter missfallet. Jag berättade hur det var nu -bra. Efter ett längre jättebra samtal så sa hon att vårt fall var riktigt extrem utifrån vad vi har varit med om, det fanns ett par till i vår kommun som lider av liknande resa som oss. På något sätt var det skönt att höra av en som jobbat så länge inom denna problematik, få det bekräftat att vi har faktiskt varit med om en riktig lång och kämpig resa. För de som är runt omkring oss, som inte varit med om sk-ten kan aldrig riktigt förstå.

Appropå min PMS -äntligen har jag hittat ett botemedel, äntligen kan jag leva ett normalt liv och inte få ett helvete 2 av 4 veckor. Tack gyndoktor B!!

3 kommentarer:

  1. OHHH HEMMAGJORD PIZZA!! det ska vi nog bannemej ha imorgon :D:D det som är så gott.

    ja får verkligen hoppas att den gör det SNART! :D hihihi

    ta hand om dig :D kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett bra resultat, jag hade gått ner lika mycket när jag vägde mig i måndags. Tycker att vi kämpar på bra både du och jag. Även igår fick jag min tant röd ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Va skönt att din pms har blivit så mycket bättre! Ökar verkligen livskvalitén och glädjen när man inte behöver ha ont så mycket.
    Ha en trevlig helg!
    Stora kramar

    SvaraRadera