torsdag 28 januari 2010

Torsdagskväll och blogg-award

Jag har fått kreativ blogg-award från de gulliga blogginnehavarna från www.kanjagblismal.blogg.se, www.lillaunderbarn.blogg.se, www.längtaneftertresamhet.blogspot.com.


TACK!!



Med denna award följer också dessa regler med:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Intressanta saker om Lila:

  • Jag är ett kontrollfreak, envis, målmedveten och har världens sämsta lokalsinne.
  • Jag har varit i Danmark, Norge, Tyskland, Österrike, London, Frankrike, Tyskland, Spanien x 2, Italien, Thailand och i USA.
  • Jag älskar att fotografera och vill köpa en systemkamera Canon EOS 500D med diverse tillbehör.
  • Jag är en rastlös själ med mycket känslor.
  • Jag älskar inredning och shoppa en massa.
  • En dröm jag har är att få köpa en ny hund.

Och nu till punkt 4, jag ska välja 7 andra bloggar att lämna denna vidare till. Det är ju supersvårt då jag tycker det finns så bra och roliga bloggar och dem är långt över 7 stycken. Kikade runt lite och upptäckte att alla mina favvobloggar har redan fått denna förutom två som jag tänkte skicka vidare till och jag ger dem till www.minnasmamma.blogspot.com samt www.eninreresagenomivf.blogspot.com.

Mina drömhundar
Nr 1: Cavalier King Charles Spaniel
Nr 2: Mops




1 kommentar:

  1. Men man tackar! Har aldrig fått någon award förut så det var såklart extra skoj!

    Fler bilder kommer, bara vi kommer iordning. Gud vad många kartonger som det står blandat på man spar på sig.

    Kramis!

    SvaraRadera