lördag 20 februari 2010

Lördag med jobb


Hej på er alla bloggvänner!

Som ni kanske märker har jag inte lämnat inlägg varje dag senaste tiden som mitt mål är. Jag skyller på sjukdom och mycket plugg. Igår avslutades min kurs genom en opponering av våra examinationer, är glad att kursen är klar nu. På tisdag börjar nästa kurs som inte alls är lika intensivt, ska bli ett skönt avbrott. Kursen som heter "Brottslighet ur induviduellt och strukturellt perspektiv" ska bli rolig.


Idag jobbar jag i butiken och jag verkligen älskar det. Utanför yr snön och det är rätt kyligt. Men jag är så glad att det är detta väder istället för grått, kallt och blask. Samtidigt kan jag inte förneka att mina vårkänslor bubblar inom mig. Fast jag trycker ner dem så gott det kan för jag kämpar för att njuta här och nu.

Passar på att visa en bild från förra försommaren då vi anla vårt trädgårdsland.

1 kommentar: