söndag 3 maj 2009

Spraydag 8

Hej hopp, är helt slut i HELA kroppen. Har varit ute hela helgen och fixat i vårt projekt land och pilstaket. Igår var jag, far och släpet iväg och köpte hem massor med säckar planteringsjord. Maken var i väg på sin brorsas svensexa igår, och sov borta så jag och skruttan hade en riktigt myskväll. Hamnade i sängen tidigt, typ 19.00. SÅ skönt, hade så grymt ont i benen så jag kunde ju knappt gå.


Skruttan hade önskemål om ett besök i simhallet, så får det bli. Men först ska jag ut och måla mina pallkragar en sista gång.

Har lite mensvärk, det bådar ju gock. Räknar med att ha mensen i början av nästa vecka. Och då är det dags att ringa kliniken för att få en liten mer exakt planering för resten av behandlingen.


Ha en bra dag!

Längtar till cyklarna kommer fram, så jag får cykla på min nya cykel. Vi är lite sena i starten med att plocka fram dem, men det har varit så mycket annat i vår vardag.

1 kommentar:

  1. Ja, drömmarna gör livet lite lättare att leva stundtals. Tur man har mycket annat i livet som är bra också.

    Jag håller tummarna för er!

    SvaraRadera