fredag 12 juni 2009

Vinden är rensad

Efter 4 timmar är vi nu färdiga med all rensning och organisering på vinden. Det är SÅ skönt. Så allt bråte däruppe består nu av ett gäng fönster med spröjs som ska till vår planerade inglasade veranda, miljarder av barnkläder från stl. 50-92, barnleksaker och tillbehör. Målarfärg, utklädningskläder (som jag älskar), gamla skolböcker...som är utrensat ordentligt, fotoalbum (japp, vinden är isolerad), tavelramar som inte har kommit upp ännu på våra väggar i nya huset (har beslutsångest vart dem kan "klämmas upp") och sist men inte minst våra tält och sovsäckar.

Idag har jag även varit i Sthlm på läkarbesök som gick bra, ska dit nästa onsdag igen för ytterligare bedömning. På måndag ska jag till min vårdcentral för att lämna massa blodprover för att kolla alla ämnen i min kropp så jag är "balanserad" och inte har brist på något.


Undrar om man kan få se ut såhär efter 16 veckors behandling på SÄC,
kan man beställa det tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar