torsdag 13 augusti 2009

Jag är avslöjad.....

Jag och skruttan, vid badstranden i juli.

Efter mycket tänkande fram och tillbaka, gällande att träda fram i bloggenhar nu kommit till sin spets. Jag har bestämt mig för att lägga ut en bild, bakom solglasögonen, feg som jag är. Så här är jag:)

Imorgon har jag och skruttan blivit bjudna av syster till Vimmerby. Det blir hotell fredag-söndag, mys, Vimmerby och bus. Ska bli aproligt. Makarna stannar hemma och sköter hushållet:). Ska bli skönt att få komma iväg och se något annat, eftersom vi har tillbringat sommaren på hemmaplan.

2 kommentarer:

  1. Hej där, kul att se dig:o)

    Tycker inte du är feg. Du är snarare modig och stark som delar med dig av ditt liv.

    Ha det supermysigt i Vimmerby.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad du är tuff som törs visa en bild på dig, själv håller jag mig anonym än så länge ;-)

    Kram

    SvaraRadera