onsdag 12 augusti 2009

Tatueringar

Min systers underarm.

Det här med tatueringar har jag varit för feg för tidigare, men är nu riktigt sugen på att göra en. Är livrädd för att det gör asont. Min filosofi är dock, vill man något riktigt mycket så fixar man det. Jag skulle vilja göra två saker, men vet inte riktigt vad jag ska börja med. Ena är vid handleden och andra vid fotvristen....om jag vågar mig på det här så ska jag visa bildbevis sedan.

I dessa två dagar som varit så har jag fixat och trixat med skolan, schema och skolböcker. Så denna kurs sparar jag 1 000kr då jag kunnat låna via bibblan. Ganska bra då vi blev glatt överaskade när vi hämtade ut vår bil på service......notan hamnade på 8 000kr. Inte roligt när man räknat på en vanlig service på 2 500kr, har konstaterat många gånger att bil är en lyxvara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar