lördag 10 oktober 2009

1400 besökare

Idag har jag haft 1400 besökare.....det är en häftig känsla. Jag har haft två bloggar tidigare. Den första var under min sjukskrivning när jag mådde för jä-ligt. Den fick alla besöka, både nära och kära. Efter jag la ner denna så saknade jag bloggandet väldigt mycket så det fick bli en till. Den blev delvis öppen till några i familjen och närmaste vännerna. Men la ner den rätt fort. Anledningen varför kommer jag faktiskt inte ihåg.......

Denna blogg har jag valt att ha helt anonym från mina vänner, familj. Den enda som vet om adressen är ni kära läsare och min man. Det är skönt, jätteskönt. För vi är en liten kommun, och ibland har man inte lust att alla ska veta att man är gravid eller kör med IVF, eller vad man gör i sin hemligaste vrå. Det är skönt, och jag är glad att jag lyckats hålla den hemlig. För min blogg är verligen en ventil för mig.

Och med 1400 besökare är stort för mig. Första bloggen hade jag betydligt mycket fler besökare. Men då spred sig väl också bloggadressen genom rykten osv....ni vet ju hur det fungerar:). Nackdelen med att bo på liten ort:).

Idag var jag inne på bloggen http://blogg.alltombarn.se/innandufanns/ där hon skriver "Doktorn berättade att risken för missfall är väldigt liten när man har sett hjärtat slå. De flesta missfall, även dom som kommer lite senare är oftast foster där hjärtat aldrig började slå."

Vi ska på ultraljud om 10 dagar, för att se om något hjärta pickar.......oh så rädd jag börjar bli.

Vid vår entrè....

4 kommentarer:

  1. Vilket fint och höstigt foto!

    10 dagar kan kännas hur länge som helst, usch, jag vet. Men när ni väl får se det där pickande hjärtat så kommer ni att vara så lyckliga. Och förhoppningsvis lite lugnare ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. 1400 besökare, det var inte illa :-)
    Jag hoppas att de här 10 dagarna går riktigt fort för dig!

    SvaraRadera
  3. Kul med många besökare! =) Ibland skulle jag vilja vara anonym, men å andra sidan har jag haft denna blogg så länge att jag inte ids att lägga den åt sidan, istället har jag vissa inlägg med lösen... men det blir inte alltför ofta.
    Åhh vad roligt med ultraljud. Jag minns hur nervös vi var innan vårt. Klart hjärtat slår, det är nog en riktigt envising med stor livsglädje... då ger man inte upp hur som helst! ;)
    Trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1400 besökare, kuul:o)
    Du skriver så bra och har så fina bilder så jag är inte förvånad:o)

    Hoppas laktulosen hjälper dig.

    Kram!

    SvaraRadera