söndag 4 oktober 2009

5 års kalas


Igår var det skruttans kalas nummer ett.
Nästa kalas blir för alla kompisar den 17:e, då vi har hyrt simhallen där vi bor.
Det är SÅ smidigt och skönt.


Idag var vi över till kusinen som för 5 år sedan föddes 16 tim senare än dotter vår. Så för 5 år sedan låg jag och syrran samtidigt på BB och födde våra knodds.


Ljuståget som plockas fram varje födelsedag.


En av alla presenter, perfekt då skruttan älskar att pyssla.



Jag vet inte om det är mamma eller födelsedagsbarnet som blev
gladast över dessa fantastiska vita rosorna...



Tårtan med fem ljus i.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med kalas, syrrans pojke fick ett sånt där födelsedagståg av mig då han döptes.

    Vad häftigt att ni födde barn nästan samtidigt, blev det på samma datum?
    När jag fyllde 9 år fick jag en lillebror i present ;-)

    SvaraRadera