tisdag 6 oktober 2009

Fortfarande gravid....

Förra gången, för 8 månader sedan fick vi veta att vi var gravida när vi var i v. 5+0. Tyvärr varade det inte längre än till 5+1, så lyckan var hos oss i en dag....

Nu hoppas jag att det håller ut ytterligare 36 veckor. Vi befinner oss idag i v. 4+6. Usch vad läskigt tidigt, kan ju hända något närsomhelst. Men jag tänker positiva tankar, jag tänker att den här gången ska det gå suveränt bra. Den 8 juni 2010 kommer det att födas en välskapt nummer tvåa.

Nu vill jag bara få i mig nyttig mat, för nu är det ju inte bara mig jag ska tänka på......









3 kommentarer:

  1. Men herregud!!!!!!!!!!!!
    Jag sitter här och gråter! Glädjetårar dock! Fy vilken underbar nyhet. Har hållit mig från att skriva till dig för jag minns själv hur det var när någon som blivit gravid försökte trösta mig när det bara blev minus på stickan hela tiden, och jag blev bara mer eller mindre irriterad och avundsjuk eftersom det kändes så hårt.
    Förlåt för det, hoppas du förstår.
    Oj vad du gör mig glad en morgon som denna då jag sovit som en skit och har så förbaskat ont i ryggen.
    Tack för dina ord. Åh, jag är så super, verkligen superglad för er skull!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Klart att det ska gå hela vägen den här gången för er! Som du säger, positiva tankar!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jadå, det är bara att börja bocka av dagarna för det här kommer att gå vägen!!!

    Vet hur det känns att bli av med sitt pyre så tidigt. Och även fast det var väldigt tidigt så var det supertufft.

    Men tänk positivt och njut av det här! Det är du värd!

    KRAM

    SvaraRadera