onsdag 7 oktober 2009

Vecka 5+0

Jag har lagt upp min sticka med två streck i hallen, för att kika på den varje gång jag går förbi. Det kanske blir verkligare då, för jag kan inte tänka mig att jag går i 9 månader och inte tror på att jag är gravid.


Ringde till MVC där vi bor idag, vi är ett sådant där par som måste gå igenom moderkaksprov eller fostervattenprov pga en "latent" kromosomfel hos maken. Inskrivning om 1 vecka och tidigt ultraljud om 2 veckor, kanske det sjunker in då att vi är gravida.


Men jag måste nog medge att jag har hunnit varit ute på nätet för att kolla in när en bebis troligen kan komma till världen, och mirakeldatumet är.....*trumvirvel* den 8 juni 2010. Perfekt tajmning eftersom jag troligen har tenta 30 maj 2010 :).

5 kommentarer:

  1. Hihi, jag hade tre stickor som låg på byrån i hallen som jag gick förbi och kikade på. Tillslut bleknade strecken så det inte syntes längre.

    Fina bilder du tagit:o)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Smart att sätta ett test som du kan titta på varje gång du går förbi :-)

    Jätte fina bilder du har tagit på din kompis, om några månader är det hon som får ta såna bilder på dig :-)

    SvaraRadera
  3. Den 8 juni kommer att bli en underbar dag!!!! Så glad för din skull =)

    Och bra idé att påminna sig med testet varje dag. Hoppas du kan se till att njuta av det här nu!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Hittade in hit via Joannas blogg. Vilka fina bilder du har! Det var dessutom väldigt gripande att läsa om vilka mirakel som händer i ert liv!

    SvaraRadera
  5. Fy tusan vad spännande med UL om 2 veckor! Det är ju alldeles snart. Då får ni se ert lilla guldkorn.
    8 Juni, en liten sommarbebbe. Underbart!
    Kraaaaam

    SvaraRadera